All PG hoi i boy from holland
diaper forcedsiisification
Posted on
Make A New Topic In This Forum
ars old .hoi ik zoek een strenge mama of papa dmeert en behandelt als een baby en zo door het leven laat gaan compleet machteloos en er voor zorgt dat ik voortaan altijd luiers draag zonder terug weg en puur moet ondergaan te luisteren.en zo zal het jongetje zijn worden ontnomen en als sissymaid worden gemaakt en opgevoed . ied me transformeert . babydiaper bondage chantage vernederingen en ook verplichtingen en goede opleiding ..
ik ben een jongen van 32 jaar. ik ben opzoek naar een vaste ware mama of papa die me in haar of zijnm machty neemt en kleineert en maak en behandelt als baby en zo leert leven. en er voor zorgt dat ik altijd luiers zal enm moet dragen en als een sissymaid meisje word getransformeert en moet gehoorzamen . forced diapered sissyfication abdl sissy 
Gallery Images by luiersissybaby32
Display More Images
Last Post
4,571 views
1 posts
These lovely people support all the features in Sissy Kiss to contribute to our community! So it would help so much if you could check them out, and say your from Sissy Kiss. Some even give discounts, or free gifts by mentioning it!
 
Add your message here..
What kind of post would you like to make?
Topic
Video
Audio
Image
Story
To post certain kinds of posts, like images, audios, or videos you need to be signed in first.